Ogrˇd Jane Austen

Strona poÂwiecona Jane Austen

Nie jeste zalogowany.

Og│oszenie

#101 2007-11-07 15:12:26

fanturia
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Fajnego B─ůbla masz smile

Offline

 

#102 2007-11-07 15:32:08

AineNiRigani
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

fanturio jak to - my jestesmy


Nawet kojot na kamieniu mo┼╝e dosta─ç wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#103 2007-11-07 15:37:36

fanturia
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Zagwodzdk─Ö mam - o co chodzi?
Dzisiaj chyba tzreba do mnie du┼╝ymi literami wink

Ostatnio edytowany przez fanturia (2007-11-07 15:38:10)

Offline

 

#104 2007-11-07 16:00:50

Loana
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Aine pomylila fanturie z fringilla chyba. Aine, obudz sie, na rozowym juz za Toba wolaja!!! tongue
A ja juz czekam na sobote smile. Aine, jakie ciasto lubisz???


Jakie┼Ť pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#105 2007-11-07 16:02:06

fringilla
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

To chyba miało być do mnie wink

No, dobrze, ┼╝e zacz─Ö┼éy┼Ťcie ten temat, dzieki temu, wiem, ┼╝e jeste┼Ťcie wink Bo poza wami - marnie wink


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#106 2007-11-07 17:41:58

Dione
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Loano dowiedzia┼éa si─Ö, bo przez przypadek znalaz┼éa w portalu jego ┼╝on─Ö (i w ten spos├│b dowiedzia┼éa si─Ö, ze jest zwi─ůzana z ┼╝onatym facetem i jeszcze do tego dzieciatym).


M├│j ch┼éopak si─Ö w┼éa┼Ťnie o┼╝eni┼é....

Offline

 

#107 2007-11-07 17:44:38

snowdrop
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Aine, Twoje imię jest bardzo ładne!

Offline

 

#108 2007-11-07 17:47:13

AineNiRigani
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

No pomyrdalo mi sie... hmm - ale fringilla juz mnie znalazla big_smile
Loano - z ciast najbardziej lubie te słodkie big_smile Nie przepadam za owocowymi i gararetkowymi. Ale ja chcialam przywiesc ze soba makowca - takiego jakiego nigdy nie jadlyscie i nigdy jesc nie bedziecie... big_smile
Ponawiam pytanie fringilli (z innego wateczku) co przywiesc? Rzuc slowem jeno. Ja sie chcialamk spytac - ja sie bedziem stolowac, zrzutkowo, czy na miescie? Bo moja propozycja z gotowaniem aktualna - moge pichcic, jesli ktos inny pozmywa tongue Na włoskim żarciu można nakarmić za grosze tłumy.
No i jak z napitkiem?


Nawet kojot na kamieniu mo┼╝e dosta─ç wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#109 2007-11-07 17:56:15

Dione
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Ja przywioz─Ö butelk─Ö Tokaja. ┼╗arcia wola┼éabym nie targa─ç przez ca┼é─ů Polsk─Ö, wi─Öc zakupi─Ö cosik na miejscu. Tylko jakie plany co do posi┼ék├│w?

Ps. Robi─Ö ┼Ťwietn─ů kawusi─Ö z prundem tongue


M├│j ch┼éopak si─Ö w┼éa┼Ťnie o┼╝eni┼é....

Offline

 

#110 2007-11-07 18:03:52

fringilla
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Ja te┼╝ mog─Ö gotowa─ç.
Zaraz si─Ö oka┼╝e, ┼╝e nie brakuje chetnych do gotowania, ale nie b─Ödzie komu zmywa─ç...


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#111 2007-11-07 18:21:32

Dorfi
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Jak mi si─Ö uda przyjecha─ç (co jest niestety pod znakiem zapytania) to moge zmywa─ç. Gotowa─ç nie lubi─Ö.

Offline

 

#112 2007-11-07 20:43:22

AineNiRigani
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Dione - to ja poprosze prund i kawusie osobno big_smile
Gospodyni - daj g┼éos!!! Co przywie┼Ť─ç (opr├│cz w┼éasnej szanownej osoby)?


Nawet kojot na kamieniu mo┼╝e dosta─ç wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#113 2007-11-08 11:56:39

Loana
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Pytacie nie w tym watku co trzeba, ja sprawdzam najbardziej regularnie zlotowy watek tongue.
Aine, jak chcesz, mozesz przywiezc ciasto - ja uwielbiam makowce. Oprocz tego my na miejscu cos upieczemy, zeby miec na wieczorek w sobote. Kto chce, moze przywiezc ciasto, tego nigdy za duzo tongue. Dodatkowo mozna przywiezc jakis fajny alkoholik, ja przyniose likierki dla nas smile.
Co do gotowania - mysle, ze mozemy sie dogadac, ze raz pojdziemy na obiadek na miasto do niezbyt drogiej knajpki, a tak bedziemy sobie gotowaly. Ja moge zmywac, wole to chyba niz gotowanie tongue. Jesli trzeba cos wczesniej kupic dajcie znac, pojedziemy w piatek na zakupy do jakiegos hiperdupermarketu i kupimy. Jakby co, mamy sklepy w poblizu, wiec na miejscu dokupi sie co trzeba. Mysle, ze zrobimy wtedy mala zrzute na jedzenie, zeby nie bylo. Kawe przywioze rozpuszczalna, jak ktos chce sypana niech da znac, to tez wezme. Bedzie herbata i woda, soki mozemy dokupic. Beda jakies tam talerze i kubki (ale nie gniewajcie sie, ze nie bedzie nic specjalnego, malgosia sie jeszcze nie dorobila serwisu, ja tez nie, wiec nie mam co pozyczac tongue), wiec takich rzeczy nie wozcie. Beda rowniez reczniki, wiec jak ktoras zapomni nie bedzie problemu smile. Przywioze koce i kilka poduszek.
Mozecie przywiezc rowniez jakies filmy, zebysmy mogly cos razem obejrzec, ewentualnie ksiazke do czytania na glos, robotki do pokazania innych czym to sie je itp. Wiecej nie przychodzi mi do glowy, jakby co to pytajcie smile.


Jakie┼Ť pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#114 2007-11-08 13:44:16

Marija
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Jejuuuuuu, ale impreza si─Ö szykuje sad (tylko podczytuj─Ö i szlocham)

Offline

 

#115 2007-11-08 13:53:41

pak4
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Ja tylko podczytuj─Ö. Mo┼╝e gdybym wiedzia┼é, co to za ciasta i inne dania s─ů w zamy┼Ťle, to bym i poszlocha┼é? wink


Oddaj wierzbie
Ca┼é─ů nienawi┼Ť─ç, ca┼ée po┼╝─ůdanie
Twego serca.

Basho (1644-1695)

Offline

 

#116 2007-11-08 14:56:12

fanturia
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Dro┼╝dzowe dietetyczne z rodzynkami smile

Offline

 

#117 2007-11-08 15:50:03

AineNiRigani
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Filmy? Ale jakie? Mo┼╝e wreszcie wspolnie ogladniemy sobie P&P, albo N&S? A mo┼╝e przywie┼Ť─ç Jane Eyre? Mam diwudi, ale bez napis├│w polskich, divixy nie wiem czy ca┼ée...

A mo┼╝e jak─ůsik kumedie?

Ostatnio edytowany przez AineNiRigani (2007-11-08 15:50:31)


Nawet kojot na kamieniu mo┼╝e dosta─ç wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#118 2007-11-08 15:54:06

Loana
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

N&S i P&P mam i zabiore ze soba. Mozesz wziasc JE i W&D (bo mi sie nie czyta tongue) i komedie. Nie mamy telewizora ani kina domowego, ale bedzie komp do ogladania i nowy monitor smile.
Ja sie zastanawiam nad ciastem. Kremowe z kokosem moze byc?


Jakie┼Ť pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#119 2007-11-08 17:57:07

pak4
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

fanturia napisa│:

Dro┼╝dzowe dietetyczne z rodzynkami smile

Loana napisa│:

Ja sie zastanawiam nad ciastem. Kremowe z kokosem moze byc?

Pozostaje mi obej┼Ť─ç si─Ö smakiem i gorzko zap┼éaka─ç sad


Oddaj wierzbie
Ca┼é─ů nienawi┼Ť─ç, ca┼ée po┼╝─ůdanie
Twego serca.

Basho (1644-1695)

Offline

 

#120 2007-11-08 19:03:25

AineNiRigani
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Loana napisa│:

Ja sie zastanawiam nad ciastem. Kremowe z kokosem moze byc?

A ju┼Ťci!!!


Nawet kojot na kamieniu mo┼╝e dosta─ç wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#121 2007-11-08 19:48:43

Marija
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

pak4 napisa│:

fanturia napisa│:

Dro┼╝dzowe dietetyczne z rodzynkami smile

Loana napisa│:

Ja sie zastanawiam nad ciastem. Kremowe z kokosem moze byc?

Pozostaje mi obej┼Ť─ç si─Ö smakiem i gorzko zap┼éaka─ç sad

Gorzka satysfakcja: te┼╝ szlochasz sad

Offline

 

#122 2007-11-08 20:44:11

Dione
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I choroba zamiast mijać się pogłębiła.
Buuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!11
Nie dojad─Ö.
Buuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Po nocy w ciap─ůgu to pr─Ödzej na izb─Ö przyj─Ö─ç si─Ö b─Öd─Ö nadawa─ç ni┼╝ na dyskusje o ┼╝yciu i Colinie.
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!


M├│j ch┼éopak si─Ö w┼éa┼Ťnie o┼╝eni┼é....

Offline

 

#123 2007-11-08 22:52:46

Marija
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Biedactwo sad

Offline

 

#124 2007-11-09 07:28:19

pak4
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

Hm... ja sobie tego wyjazdu nie zaplanowa┼éem, a teraz mam ju┼╝ inne 'zobowi─ůzania' na weekend, ale wczuwam si─Ö w Wasz─ů sytuacj─Ö i smutno mi, ┼╝e Dorfi i Dione nie mog─ů (niemal na pewno) dojecha─ç... I ┼╝e wi─Öcej os├│b si─Ö nie zbierze...
Przy┼é─ůcz─Ö si─Ö do buczenia -- mo┼╝e to dzia┼éa terapeutycznie?
BuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuUUUuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!


Oddaj wierzbie
Ca┼é─ů nienawi┼Ť─ç, ca┼ée po┼╝─ůdanie
Twego serca.

Basho (1644-1695)

Offline

 

#125 2007-11-09 18:01:35

Dione
U┐ytkownik

Re: S─ů takie dni....

To robi nam si─Ö club rycz─ůcych bober├│w lol


M├│j ch┼éopak si─Ö w┼éa┼Ťnie o┼╝eni┼é....

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB