Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#1 2005-02-28 00:43:40

karolcia
Użytkownik

Wspania?a strona :) gratulacje!

tongue Cudowna strona!! Jeszcze nie moge za bardzo na niej sie polapac,ale szczerze pisze ze z niej nie wychodze smile Az sie boje co ze mna bedzie jak wroce do domu,a tam nie mam internetu sad bedzie mi brakowa?o tej strony i bede tesknic :cry: . Strasznie mnie wciagne?a


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#2 2005-02-28 15:27:54

dorotka
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Prawda, ?e fajna? Jestem jej autentyczn? fank?, co zreszt? wida?: w?a?? na ni? codziennie, co ja zrobi? jak na wakacje wyjad? i nie dostan? si? do kompa przez dwa miesi?ce? wink


Normalnie zacz??am wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#3 2005-03-01 13:02:09

karolcia
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile
ja bywam na stronie tylko jak jestem u mojego FACETA.Czasem jestem kilka dni to dokladnie przejrze strone,a czasem tylko na chwilke tak jak teraz.Niedlugo bede naprawde zadko bo sie wyprowadzamy i dlugo nie bedziemy mieli dostepu do internetu bo bedzie trzeba oszczedzac


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#4 2005-03-02 10:14:06

Loana
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Hmm, to mowilas ze ile masz lat? tongue


Jakie? pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#5 2005-03-02 15:23:12

dorotka
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

yyyyyyyyyyyy.... to do mnie by?o?
Jak tak to 17, jak nie to co tam, pisa?am, ?e smarkata jestem wink


Normalnie zacz??am wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#6 2005-03-04 11:54:07

karolcia
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

mam nadzieje ze nie jestem tu najstarsza wink


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#7 2005-03-04 12:51:16

Loana
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Pytalam Karolcie, bo przez zdrobnione imie i styl wypowiedzi sprawiala wrazenie nastolatki, co mi nie pasowalo do jej historii i nie potrafilam stworzyc sobie jej wizerunku w glowie. Mysle Karolcia, ze nie jestes najstarsza, chociaz nie potwierdze, bo akurat wiem, ze sa starsze ode mnie dziewczyny, tylko nie wiem o ile. Fajnie, ze mamy taki przekroj - od mlodziezy do starszych smile. Pozdrawiam!


Jakie? pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#8 2005-03-04 13:03:49

karolcia
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

hmm troche glupio mi sie zrobilo,no ale trudno. Nie jestem nastolatka juz jakis czas.W lipcu skoncze 24.Moze za duzo czasu spedzam z mlodzieza i dlatego


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#9 2005-03-04 13:49:33

Loana
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Przepraszam, jesli zrobilam Ci przykrosc - nie chcialam.
Powinnas raczej cieszyc sie, ze jestes brana za mlodsza niz masz lat - to swiadczy o tym, ze jestem mloda duchem smile. Rowniez przebywam sporo z mlodzieza (mlodsze rodzenstwo i okolice tongue), niestety, zawsze jestem brana za starsza - i z wygladu, i z zachowania. Czyli odwrotnie niz Ty, bo jestem z tego samego rocznika tongue. Ciesz zyciem i mlodoscia jak najdluzej smile. Pozdrawiam!


Jakie? pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#10 2005-03-04 15:00:55

fringilla
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Chyba ja jestem najstarza, przynajmniej tak sie czuje wink M??, dwoje dzieci, studia ju? skonczone, nie tak dawno, ale jednak...
Có?, JA ??czy pokolenia wink


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#11 2005-03-04 15:58:52

ula
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

nooo nie wiem fringilla... nie to ?e tak bardzo chcia?abym by? tu najstarsza, ale..........
to dobrze ?e JA ??czy pokolenia lol

Offline

 

#12 2005-03-04 16:09:24

dorotka
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Wiecie co, to mo?e ja teraz zaczn? sie zastanawia? o t? dolna granic? wieku? Ale tu mia?abym chyba za konkurentk? tylko Marysi? tongue
Przyznaj?, ?e by?o mi pocz?tkowo troch? nieswojo, jak si? skapn??am, ?e ja dopiero do liceum posz?am i ?e pewnie nie b?dziecie mnie traktowa? powa?nie. Ale co tam, min??o mi wink W zasadzie taka rozpi?to?? osobowo?ci i ró?nica wieku jest fajna, bo niekiedy opinie s? bardzo ró?ne, sama bym nie dosz?a do co niektórych wniosków.


Normalnie zacz??am wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#13 2005-03-04 16:18:41

fringilla
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Dorotka, ja Ci? doskonale rozumiem, bo cho? tu jetem bli?ej górnej granicy, to wi?kzosc moich kole?anek jest ode mnie du?o starsza. Poza tym wczesnie urodzilam dziecko i czy to w przedszkolu, czy to w szkole, zawsze czu?am si? jak gówniara... Wci?z jeszcze wygl?dam do?? m?odo, a moja córka goni mnie wzrostem i podbiera ciuchy, wi?c czesto brana jestem za jej siostre. I zczerze powiem, tak jak kiedy? mnie to tylko bawi?o, teraz zaczyna mile ?echta? mi?o?? w?asn? wink


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#14 2005-03-04 20:47:40

karolcia
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Loano absolutnie nie zrobilas mi przykrosci wink nie urazilo mnie to. Super ze nie jestem najstarsza i super ze jest tak rozny wiek. tez mam synka za dziesiec dni bedzie mial cztery miesiace. Pozdrawiam wszystkie mamusie! I rownisz te ktore jeszcze nimi nie sa! smile


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#15 2005-03-05 11:52:28

sister
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

No to ?adnie... wygl?da na to, ?e tylko ja mam jakie? niu?o?one ?ycie w tym wieku... Czytam tu o Waszych m??ach, dzieciach, domach, rodzinach... Mo?e zostan? star? pann? jak JA??? Bo ja jako? te? nie mog? zmusi? si? do wi?zania z facetami, nawet najfajniejszymi tylko dla wygody bycia z kom?, je?li wiem, ?e to nie jest to...

Offline

 

#16 2005-03-05 12:09:49

dorotka
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

sister, nie martw si?! Moja kuzynka nigdy nie mia?a ch?opaka, pojecha?a do Francji jako au-pair i przywioz?a sobie narzeczonego lol
Mi si? tam jeszcze nie ?pieszy do bycia mam?, mam jeszcze czas...


Normalnie zacz??am wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#17 2005-03-05 12:50:12

Anonymous
Gość

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

no pewnie Ty Dorotko jeszcze masz sporo czsau.Ja wielu zawodach milosnych tez myslalam ze nie spotkam nikogo,a tu zakochana po uszy jestem i mam cudowny tego owoc

 

#18 2005-03-05 15:18:29

karolcia
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

a wracajac do tematu: Loano mojego zdrobnionego imienia urzywam od lat w internecie jako loginu,nicka itd. mam nawet je w adresie mailowym. Po prostu przywiazanie i juz pewnie tak zostanie


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#19 2005-03-05 18:58:59

angelix
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Z TYM WIEKIEM TO CHYBA PRZEBIJ? WAS WSZYSTKIE, BO JA JESTEM W TZW WIEKU CHRYSTUSOWYM - 33 LATKA, DZIECIAK 7 LETNI I M??. W CZASACH JANE AUSTIN - UCHODZI?ABYM JU? ZA KOBIET? W WIEKU "DOJRZA?YM" 8O :oops: :evil: - MIMO TO DUCHEM CZUJ? SI? JAK NASTOLATKA - A TEGO NIKT MI NIE ZABRONI. :!: :!: :!:
POZDRAWIAM WI?C WSZYSTKIE MAMUSIE,?ONY, PANNY NASTO- I NIE - NASTOLATKI ,

BEATA lol

Offline

 

#20 2005-03-07 09:40:14

Loana
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Angelic, pracujesz moze w banku? Bo jakies pol roku temu zglosila sie do mnie dziewczyna, ktorej przegrywalam P&P, tez miala meza i dziecko (corke). Ja juz tyle osob na necie poznalam dzieki P&P, ze czasami zapominam, kto, jak i kiedy, ale akurat z Wrocka to byla ta jedna dziewczyna, zastanawiam sie, czy to nie Ty smile.
BTW, w piatek 11 marca kolo godz. 17-18 urzadzam babska impreze (jesli ktoras chce to moze zostac cala noc) z ogladaniem jakiegos P&P (nie serial, inna wersja). Zapraszam serdecznie smile!
Pozdrawiam!


Jakie? pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#21 2005-03-07 11:43:09

ula
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Angelix, stwierdzam to z niejakim smutkiem, ale nie przebi?a? mnie sad

Offline

 

#22 2005-03-11 21:42:02

angelix
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

LOANO
NIESTETY TO NIE JA,
NIE PRACUJ? BANKU - JESTEM ARCHITEKTEM POZA TYM RESZTA SI? ZGADZA (M??, CÓRKA) big_smile

BEATA

Offline

 

#23 2005-03-12 00:21:58

moniczek
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

O kurcze! Jestem coraz bardziej ciekawa jak wygl?dacie? Mo?e za?o?ymy na tej stronie jak?? galeri? i poprzysy?amy zdj?cia? wink

Offline

 

#24 2005-03-12 02:11:38

karolcia
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

Galeria lol fajnie bo ja tez Jestem ciekawa! Fajnie jak by by?y co jakis czas nowe fotki i ciekawe to bylo by super! Lepiej by sie nam pisalo jak bysmy mialy twatze przed oczami osob do ktorych sie zwracamy. No i nie tylko w koncu co nie ktore przyjaznia sie juz jakis czas. Wsumie to kto wie czy mailem sobie fotek nie przes?a?y wink Trzeba poczeka? na opinie Kazika. Co Ty na to Kazik? smile


?yj rozs?dnie, a ?ycie b?dzie pi?kniejsze.

Offline

 

#25 2005-03-12 11:57:59

dorotka
Użytkownik

Re: Wspania?a strona :) gratulacje!

No to jak ju? powstanie taka galeria to si? zaczn? martwi? sk?d wzi?? zdj?cie.
Jedyne jakie mam na kompie to ze ?lubowania w szkole (na które zosta?am wybrana jako kozio? ofiarny przez dyrektork?; stoj? z palcem wyci?gni?tym w stron? sztandaru i nie wygl?dam zbyt inteligentnie) i z Wigilii, ale na nich mam dziwn? min? bo w?a?nie ?piewa?am kol?dy, wi?c wybaczcie, czego? takiego nie prze?l? lol


Normalnie zacz??am wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB