Ogrˇd Jane Austen

Strona poÂwiecona Jane Austen

Nie jeste zalogowany.

Og│oszenie

#126 2006-05-12 22:21:20

Caitriona
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

odebra┼éam dzi┼Ť zdjecia!!! jeste┼Ťcie piekne! zam├│wi┼éam wam odbitki i wysl─Ö ju┼╝ w przysz┼éym tygodniu, a w poniedzia┼éek zeskanuj─Ö, bo dwa dni mam zn├│w zjazd

Super! Nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç! big_smile
Co tam pi─Öknie, oby zno┼Ťnie wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#127 2006-05-12 22:33:05

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Wlasnie, tym bardziej, ze mamy lustra big_smile


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#128 2006-05-13 20:05:43

Caitriona
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Ja już przesłałam Gosi pakuneczek wink Bardzo fajny pakuneczek!


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#129 2006-05-14 11:28:54

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Tak sie jeszcze zastanawialam nad tymi koszulkami i cytatami, w odniesieniu do N&S.
Chyba same cytaty wystarcza, bez zdjecia, bo beda bardziej intrygujace wink

Z przodu obowiazkowo: "Look back at me",
tu chyba dyskusji nie bedzie big_smile
Natomiast z tylu zastanawiam sie nad dwoma:
"Coming home with me"
i
"You have to look hard" (jest calkiem niezly).

Ale przypuscmy: ktos widzi napis z przodu, odwraca sie za nami, wedlug rozkazu wink , i widzi ten na plecach.
Chyba jednak: "Coming home with me" jest lepsze lol lol lol


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#130 2006-05-14 11:47:33

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#131 2006-05-14 12:00:13

GosiaJ
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

http://www.superkoszulki.pl/product_info.php?cPath=32&products_id=60
ale cena: 39 zl

Gosiu, jak obiecywa┼éam, zajm─Ö si─Ö koszulkami :-) Zorientuj─Ö si─Ö, co i jak. My┼Ťl─Ö, ┼╝e najlepsze by┼éyby jakie┼Ť takie bardziej kobiece, dopasowane, prawda? A nie takie workowate ;-)
Cytaty? Jestem za "Look back..." i "Coming home...", bo to ┼Ťwietnie pasuje na prz├│d i ty┼é. Bez zdj─Öcia, ewentualnie z malutkim napisem pod cytatem "N&S" :-)


Thorntonmania... nieustaj─ůce apogeum uzale┼╝nienia.

Offline

 

#132 2006-05-14 12:03:04

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Moga byc obcisle, byleby dobrze na sylwetce lezaly big_smile
bo troche tego ... przytylo mi sie pare kilo ostatnio wink
Ok, to bede czekac na info w tej sprawie smile
a z rozmiarem tez bywa roznie, bo czasem nosze 38, a czasem 40.
Ogolnie raczej M.
Mozna nie utrafic sad


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#133 2006-05-14 15:55:24

Kaziuta
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

To mo┼╝e niech ka┼╝da kupi sobie tak─ů koszulke jaka jej pasuje i wy┼Ťle Gosi. I prosze cho─çby o ma┼ée zdj─ůtko, no bo taki sam napis (Look ...)mo┼╝e byc opatrznie zrozumiany.

Offline

 

#134 2006-05-14 17:46:00

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Hehe, o to chodzi, zeby byl opatrznie rozumiany wink wink


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#135 2006-05-14 17:49:39

Kaziuta
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Eeeeee, to ja jaka┼Ť nienowoczesna chyba jestem, ale tak z drugiej strony patrz─ůc to co jak si─Ö obejrzy ten co nie trzeba i jeszcze rzuci jakis niewybredny komentarz?

Offline

 

#136 2006-05-14 17:58:03

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Jest to pewne zagrozenie, ale kto by sie tam tym przejmowal. wink
To ma nam zrobic przyjemnosc, chodzic w koszulce z najlepszymi cytatami z naszego ulubionego filmu, wypowiadanymi przez ukochanego bohatera big_smile


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#137 2006-05-14 18:05:37

Kaziuta
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Troche przej─ů─ç to bym si─Ö chyba przej─Ö┼éa, ale przyjemno┼Ťc z koszulki b─Ödzie niew─ůtpliwa.
A mo┼╝e tak z przodu tylko te diaboliczne oczy da─ç (jak w majowej kartce z kalendarza) i napisik?

Offline

 

#138 2006-05-14 18:10:30

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Tylko, ze to podrozy koszt calosci, nadruki graficzne sa drozsze od napisow. I nie wiadomo jak to bedzie wygladalo. A napisy sa uniwersalne.
Fajnie by bylo zobaczyc taki projekt przed zamowieniem.


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#139 2006-05-14 18:12:59

GosiaJ
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

To mo┼╝e niech ka┼╝da kupi sobie tak─ů koszulke jaka jej pasuje i wy┼Ťle Gosi. I prosze cho─çby o ma┼ée zdj─ůtko, no bo taki sam napis (Look ...)mo┼╝e byc opatrznie zrozumiany.

Sama tak my┼Ťla┼éam. S┼éuchajcie, jutro p├│jd─Ö si─Ö zorientowa─ç, co i jak, dobra, zobacz─Ö, jakie s─ů mo┼╝liwo┼Ťci, wi─Öc nie gdyba─ç mi tu na razie :-)


Thorntonmania... nieustaj─ůce apogeum uzale┼╝nienia.

Offline

 

#140 2006-05-14 18:29:53

Caitriona
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

(...) wi─Öc nie gdyba─ç mi tu na razie :-)

A w┼éa┼Ťnie chcia┼éam wyrazi─ç swoje zdanie... wink Ale poczekam! big_smile


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#141 2006-05-14 18:31:46

GosiaJ
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

(...) wi─Öc nie gdyba─ç mi tu na razie :-)

A w┼éa┼Ťnie chcia┼éam wyrazi─ç swoje zdanie... wink Ale poczekam! big_smile

A to wyra┼╝aj, nie b─Öd─Ö Twym cenzorem, bo si─Ö cenzury brzydz─Ö :-)


Thorntonmania... nieustaj─ůce apogeum uzale┼╝nienia.

Offline

 

#142 2006-05-14 18:31:58

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Mow Caitie big_smile


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#143 2006-05-14 22:18:12

Caitriona
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Jej, Gosia - widzia┼éas ┼╝e jeste┼Ťmy juz w Galerii... 8)

A co do koszulek to ja osobi┼Ťcie wola┼éabym bez zdj─Ö─ç, z cytatami w j─Özyku angielskim (front: Look back. Look back at me, a z ty┼éu nic lub Coming home...), na czarnej koszulce, m├│g┼éby by─ç normalny T-shirt. No, wypowiedzia┼éam si─Ö big_smile


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#144 2006-05-14 22:26:39

Margarett
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Dziewczynki, ale cudowne zdj─Öcia. Tylko pozazdro┼Ťci─ç urody i ca┼éego spotkanka (ale tymi piwami na zdj─Öciu to mnie porz─ůdnie mnie demoralizujecie wink )


Marzenia prze┼╝ywane pod wp┼éywem chwili trac─ů ca┼éy urok przy ich roztrz─ůsaniu

Offline

 

#145 2006-05-14 22:43:18

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Jej, Gosia - widzia┼éas ┼╝e jeste┼Ťmy juz w Galerii... 8)

Trzeba bylo nie mowic, moze nikt by nie zauwazyl... :oops:
Teraz jak sie pojawily, to zaczynam miec watpliwosci .... sad

A co do koszulek to ja osobi┼Ťcie wola┼éabym bez zdj─Ö─ç, z cytatami w j─Özyku angielskim (front: Look back. Look back at me, a z ty┼éu nic lub Coming home...), na czarnej koszulce, m├│g┼éby by─ç normalny T-shirt.

Zgadzam sie big_smile


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#146 2006-05-14 22:48:31

Caitriona
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Jej, Gosia - widzia┼éas ┼╝e jeste┼Ťmy juz w Galerii... 8)

Trzeba bylo nie mowic, moze nikt by nie zauwazyl... :oops:
Teraz jak sie pojawily, to zaczynam miec watpliwosci .... sad

Gosia, powiedziało się 'a' trzeba powiedzieć 'b' wink

Zgadzam sie big_smile

O, fajnie! big_smile


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#147 2006-05-14 22:57:05

Gosia
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Niepotrzebnie powiedzialam "a"...


Z Południa na Północ:
http://forum.northandsouth.info/index.php

Offline

 

#148 2006-05-14 23:05:03

Kaziuta
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Bardzo fajne zdjęcie. Jak miło Was widzieć wsyskie tsy razem.

Offline

 

#149 2006-05-15 08:51:24

Kika
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Te┼╝ pisz─Ö si─Ö na koszulink─Ö....... big_smile


gg 2775021

Offline

 

#150 2006-05-15 08:57:38

Kika
U┐ytkownik

Re: Spotkanie w Warszawie

Zdj─Öcia cudne...a┼╝ wam zazdroszcz─Ö tego spotkania..... big_smile

Caitriono i Migotko.... na tych zdj─Öciach to jak siostry mi wygl─ůdacie wink


gg 2775021

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB