Strona poświecona Jane Austen
Nie jesteś zalogowany.
Dziewczyny!!!
Jestem nowicjuszk? na stronce ale Jane Austen znam od ........... lat ( tu wstaw dowoln? liczb? a ka?da b?dzie prawdziwa ) Czy kto? mo?e mi przegra?, skopiowa?, sprzeda? , przes?a? ( dowolne skre?l
) mini-serial "DiU" z 1995 na DVD lub VHS. Pokryj? wszelkie koszty. Licz? na wasze serce i zrozumienie!!!
Ja mam co prawda DiU na DVD, ale niestety nie mam mo?liwo?ci przegrania. Dysponuj? jedynie filmem DiVix. Kiedy? kto? wysy?a? ten film na DVD w cenie 30 z? razem z przesy?k? (albo 35, nie pami?tam). Nie wiem, czy jeszcze mo?na zamówi?, ale je?li Ci zale?y na DVD, to mog? poszuka? adresu mailowego, bo gdzie? go chyba mam.Mo?e Ci si? uda za?atwic.
Wejd? do dzia?u Og?oszenia. Tam ca?? filmografi? Austenowsko-Colinowsko-Ehlowsk? ma i przegrywa Aga85
Cze?? dziewczyny!!!
Mam nadziej?, ?e jeszcze mnie pami?tacie 8)
Chcia?am da? zna?, ?e ?yj?, dzi? wróci?am do domku i na razie nadrabiam straty: ponad 300 maili do przeczytania no i oczywi?cie okropne zaleg?o?ci na forum...
Witam wszystkich nowych i starych!
Dorotka
He he, jak my?licie, ile b?dzie jeszcze tych gwiazdek?
Nadrabianie zaleg?o?ci jest trudniejsze ni? my?la?am... a tu szko?a za dwa dni... chc? do babci!!!
Ha ha, a ja mam jeszcze miesi?c. 8) :!: To tak akurat, ?eby odpocz?? po miesi?cznej pracy w biurze (straaasznie nudnej) i nadrobi? zaleg?o?ci w czytaniu i spaniu (i ogl?daniu Dumy i Uprzedzenia oczywi?cie!! )
Szcz??ciara...
Dobrze, ?e jad? poskaka? sobie na wesele - znowu zobacz? si? z ukochanym miejscem. Naprawd? mam ochot? kupi? sobie ziemi? i hodowa? ziemniaki, byle tylko tam by?.
A tak na serio to nie nadaj? si? na farmera. Musz? si? jednak pochwali? fantastycznymi mi??niami (spokojnie, nie wygl?dam jak Arni) i nowo zdobyt? umiej?tno?ci? kierowania traktorem
To ja czytam dalej wasze posty.
Pozdrowionka!
Hihihi
ja te? uczy?am si? je?dzi? traktorem....
za takie bzdury dali mi w?a?nie na uczelni tytu? in?yniera zaraz po magistrze....