Strona po¶wiecona Jane Austen
Nie jeste¶ zalogowany.
Dziewczyny!!!
Jestem nowicjuszką na stronce ale Jane Austen znam od ........... lat ( tu wstaw dowolną liczbę a każda będzie prawdziwa ) Czy ktoś może mi przegrać, skopiować, sprzedać , przesłać ( dowolne skreśl ) mini-serial "DiU" z 1995 na DVD lub VHS. Pokryję wszelkie koszty. Liczę na wasze serce i zrozumienie!!!
Ja mam co prawda DiU na DVD, ale niestety nie mam możliwości przegrania. Dysponuję jedynie filmem DiVix. Kiedyś ktoś wysyłał ten film na DVD w cenie 30 zł razem z przesyłką (albo 35, nie pamiętam). Nie wiem, czy jeszcze można zamówić, ale jeśli Ci zależy na DVD, to mogę poszukać adresu mailowego, bo gdzieś go chyba mam.Może Ci się uda załatwic.
Wejdź do działu Ogłoszenia. Tam całą filmografię Austenowsko-Colinowsko-Ehlowską ma i przegrywa Aga85
Cześć dziewczyny!!!
Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie 8)
Chciałam dać znać, że żyję, dziś wróciłam do domku i na razie nadrabiam straty: ponad 300 maili do przeczytania no i oczywiście okropne zaległości na forum...
Witam wszystkich nowych i starych!
Dorotka
He he, jak myślicie, ile będzie jeszcze tych gwiazdek?
Nadrabianie zaległości jest trudniejsze niż myślałam... a tu szkoła za dwa dni... chcę do babci!!!
Ha ha, a ja mam jeszcze miesiąc. 8) :!: To tak akurat, żeby odpocząć po miesięcznej pracy w biurze (straaasznie nudnej) i nadrobić zaległości w czytaniu i spaniu (i oglądaniu Dumy i Uprzedzenia oczywiście!! )
Szczęściara...
Dobrze, że jadę poskakać sobie na wesele - znowu zobaczę się z ukochanym miejscem. Naprawdę mam ochotę kupić sobie ziemię i hodować ziemniaki, byle tylko tam być.
A tak na serio to nie nadaję się na farmera. Muszę się jednak pochwalić fantastycznymi mięśniami (spokojnie, nie wyglądam jak Arni) i nowo zdobytą umiejętnością kierowania traktorem
To ja czytam dalej wasze posty.
Pozdrowionka!
Hihihi
ja też uczyłam się jeździć traktorem....
za takie bzdury dali mi właśnie na uczelni tytuł inżyniera zaraz po magistrze....