Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#126 2005-04-10 20:01:01

fringilla
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Hehe, jeśli chcesz sie leczyc... Bo my chyba nie smile Dobrze nam z naszym uzaleznieniem wink


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#127 2005-04-10 22:36:44

kami
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Nawet nie wiem ile już razy widziałam "D i U" z Colinem w roli głównej i teraz nie wyobrazam sobie po prostu innego Mr Darcy. Colin jest po prostu stworzony do tej roli. Grał tam nie tylko wypowiadajac słowa, ale przede wszystkim grał mimiką ( te jego oczy roll ). Po prostu zakochałam się w panu Darcy'm wink


Uwielbiam Colina Firtha... smile)))))

Offline

 

#128 2005-04-11 11:46:13

dorotka
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Niedawno znowu sobie zrobiłam maraton z P&P. Nigdy mi się nie znudzi i rzeczywiście, dobrze mi z tym uzależnieniem wink


Normalnie zaczęłam wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#129 2005-04-11 14:07:42

fringilla
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Po prostu zakochałam się w panu Darcy'm wink

Zawsze byłam zdania, że zadurzenie w postaci postaci literackiej, albo postaci odtwarzanej przez aktora jest jeszcze zdrowsze niż w samym aktorze. Miłośc idealnie platoniczna. wink


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#130 2005-04-30 23:18:33

kami
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Przyznam się Wam , że dziś z kumpelami zrobiłyśmy sobie maraton z "Dumą i uprzedzeniem". Z całej trójki tylko ja widziałam ten serial, a dziewczyny dopiero dziś zobaczyły go pierwszy raz. I co? I są oczarowane 8O Colinem ( którego zresztą znają tylko z "Dziennika BJ"). Tan więc grono zakochanych w p. Darcym znowu się powiększyło wink


Uwielbiam Colina Firtha... smile)))))

Offline

 

#131 2005-05-12 11:11:09

sister
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Taaaaak... ja też muszę sobie zrobić projekcję, to dobrze zrobi mojej znękanej psychice smile

Offline

 

#132 2005-05-13 23:26:35

moniczek
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Taaaaaaaaak.... ja też chcę..... to będzie cudowny odpoczynek po moim tłumaczeniu... Na razie przeczytałam (w ramach odpoczynku ) Sanditon.
Ale teraz... ja chcę obejrzeć Dumę!!!

Offline

 

#133 2005-05-18 07:56:38

Loana
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Ja również dawno nie oglądałam P&P, ale zrobiłam inny eksperyment - puściłam "Dumę..." moim trzem kolegom i chłopakowi. Wnioski z pokazu pierwszych dwóch odcinków: panowie przyszli głównie na ciasto tongue. Jeden oglądał z uwagą, trzech gadało o wszystkim (też o filmie) i stwierdzili jednogłośnie, że wszystkim bohaterom chodzi o pieniądze (nie mogę się nie zgodzić ;P). Na następny pokaz zaproszę tylko jednego kolegę, ponieważ on to naprawdę chciał obejrzeć. Natomiast wszyscy panowie, po pokazaniu im urywku B&P zgodnie stwierdzili, że to chcą zobaczyć. Jak tylko uda mi się w końcu coś zorganizować (nie ma mnie też na forum, bo teraz za dużo się u mnie dzieje) to dam znać jak było.
Pozdrawiam!


Jakieś pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#134 2005-05-20 20:18:21

kami
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Po tym seansie z ekranizacją "D i U" w związku z tym ze miałam ostanio troszkę wolnego czasu mogłam ( nie wiem juz który raz...) poczytać sobie na nowo o losach Lizzie i p. Darcy'ego. Co za lektura... roll :oops:


Uwielbiam Colina Firtha... smile)))))

Offline

 

#135 2005-05-21 17:34:06

dorotka
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Loana, fajnego masz kolegę big_smile Ja się przyzwyczaiłam, że z mojego otoczenia tylko mój kochany rodzic lubi P&P. Traktuj go jak okaz wink

Ehhhhh... jak ja chcę urządzić sobie mały seansik... niech ci nauczyciele dadza mi spokój... :cry:


Normalnie zaczęłam wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#136 2005-08-22 07:54:32

Luisa
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

ula napisał:

Kochani dajmy im szansę wink
Może to będzie najlepsza ekranizacja .......
ciekawe jaki byłby Colin Firth w roli pana Collinsa

lol Cuuudny z pewnoscia!

A tak na powaznie - moze po takim posunieciu obsadowym w koncu wszyscy przestaliby kojarzyc CF z postacia pana Darcy'ego. Biedaczek, ma tego najwyrazniej po dziurki w nosie!

Luisa

Offline

 

#137 2005-08-26 19:14:45

sister
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

No nie zgadniecie!!!!!!!!!1

Mój własny, osobisty Brat zaskoczył mnie niedawno czymś baaaaardzo...

Siedzieliśmy sobie razem u mojego Brata w domu, piątkowy wieczur, gadamy, popijamy czerwone, hiszpańskie winko (mmm...pycha...), mój Brat grzebie sobie przy jakichś komputerowych rzeczach, a na głównym monitorze (mój Brat - informatyk i programista ma ich kilka.....) leci sobie D&U. Oczywiście, ponieważ ja oglądam odcinek lub 2 raz na jakiś czas - włączyłąm sobie odcinek 4...

Generalnie mój Brat to komputerowy oszołom, maniak po prostu, często gadam tylko z jego plecami i przekrzykuje klikanie klawiszy...

a tu proszę, tak go zainteresowała ta D&U, że potem, z braku czasu na oglądanie wszystkich odcinków od początku, musiałam opowiedzieć mu całą historię od początku!!!!!!!!! Mój własny Brat zadawał mi pytania, dlaczego te pacjentki na ekranie noszą czepki, a dlaczego to, a dlaczego tamto...

I nie żeby mój Brat stał się fanem JA od razu, ale jego zainteresowanie tematem naprawdę było fajne smilesmilesmile

Offline

 

#138 2005-09-15 13:48:51

Aga85
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

No to fajnego masz brata big_smile
U mnie niestety nikt w domu, ani rodzice ani siostra w najmniejszym stopniu nie wykazują żadnego zainteresowania moimi austenowsko-colinowskimi pasjami. No, jedynie jak kupuję książki i płyty DVD ( a ostatni troche tego było wink ), to oczywiście zaraz musze wysłuchac przemówienia, że wyrzucam pieniądze. Ach, jak ja Ci zazdroszczę, że masz w domu kogoś, kto wykazuje jakies zainteresowanie chociażby tylko "Dumą i uprzedzeniem"... No ale doś tych smutków. Mam tutaj Was i to mnie pociesza. Dobrze, że jest takie forum, na którym fani powieści Jane Austen i ich ekranizacji, mogą śmiało pogadac o swych zainteresowaniach smile Brawa dla Kazika!!! Coraz bardziej podoba mi sie to miejsce i tylko żałuję, że od października nie będę mogła za często tu zaglądac :cry: W mieszkaniu studenckim nie mam podłączonego Netu i pozostaną mi tylko kafejki internetowe... No ale dobre i to
Pozdrawiam big_smile big_smile big_smile

Offline

 

#139 2005-09-26 10:42:26

sister
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

No cóż, mój Brat to już nie całkiem w domu... myślę, że jego Żonie by sie to nie podobało...

ale poważnie, u mnie w rodzinie jest taka niepisana zasada, że choć żarciki są dozwolone, szanujemy nawzajem swoje zainteresowania i nawet jeśli nas to nie interesuje, wykazujemy anielską cierpliwość w słuchaniu o przedmiocie zainteresowania innego domownika, czasem odrzucamy również uprzedzenia i staramy się poznać/zrozumieć sprawy ważne dla innych członków rodziny. To dobra rzecz, ponieważ oducza ignorancji, że jeśli coś osobiście mnie nie interesuje, to jest napewno niewarte uwagi.

smile

Offline

 

#140 2005-09-30 22:07:15

Martika
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Ja też urządziłabym sobie maraton z P&P . Ale jest pewien problem :cry: moja ukochana jamniczka nienawidzi pana Darcyego . Za każdym razem gdy pojawia się na ekranie ona wściekle ujada ....A może w ten sposób wyraża swój zachwyt i uwielbienie? :? hmm...sama nie wiem . Ale niezależnie od przyczyny jej dziwacznej reakcji , u sąsiadów nie wzbudza to entuzjazmu . No i nie łatwo skupić się na oglądaniu filmu , gdy półmetrowej długosci pies skacze na telewizor i robi przy tym okropny jazgot swoim szczekaniem ... Pozostaje mi mieć nadzieję , że z czasem jej to minie...albo ja się przyzwyczaję wink

Offline

 

#141 2005-10-01 10:34:45

dorotka
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

lol lol lol lol lol lol

Kto by pomyślał...


Normalnie zaczęłam wirtualny ekshibicjonizm big_smile
Mam bloga tongue Kto nie wierzy, niech sprawdzi big_smile

Offline

 

#142 2005-10-01 13:34:49

moniczek
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

Twoja jamniczka jest po prostu zazdrosna, kiedy widzi jak reagujesz na Darcy'ego... Mój mąż też go nie lubi... chociaż on to nie szczeka i nie skacze na ekran wink No ciekawe jakby to wyglądało big_smile big_smile big_smile

Offline

 

#143 2005-10-02 15:10:17

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Twoja jamniczka jest po prostu zazdrosna, kiedy widzi jak reagujesz na Darcy'ego... Mój mąż też go nie lubi... chociaż on to nie szczeka i nie skacze na ekran wink No ciekawe jakby to wyglądało big_smile big_smile big_smile

lol lol lol
Moje koty uwielbiają pana Darcyego. Nie wiem dlaczego, ale jak tylko puszczam P&P Feluś szybciutko umiejscawia się na monitorze i zaczyna smacznie pochrapywać z nogą seksownie wywieszoną przez połowe monitora. Wszelkie próby nakłonienia go do zmiany pozycji kończą się śmiertelną obrazą. ja naprawdę nie jestem w stanie tego wyjaśnić, ale ten scenariusz powtarza się za każdym razem kiedy oglądam gdy jest w domu.
Bella zwykle śpi na moim brzuchu. Nie znosi Bridget Jones big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#144 2005-10-03 10:07:10

agnes_13
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Dlatego ja oglądam P&P w samotności zwykle w środku nocy :oops:


Agnes

Offline

 

#145 2005-10-03 11:46:44

sister
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

oj, moja sunia to uwielbia jak ja oglądam dumę, bo oglądanie dumy = czekolada lub inne pyszności, a że moja kitka jest amatorką wszelkich słodkości - uwielbia te seanse smile

Offline

 

#146 2005-10-23 15:22:51

bazylkai
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Po prostu zakochałam się w panu Darcy'm wink

Zawsze byłam zdania, że zadurzenie w postaci postaci literackiej, albo postaci odtwarzanej przez aktora jest jeszcze zdrowsze niż w samym aktorze. Miłośc idealnie platoniczna. wink

Tak trzymać, ja też.

Offline

 

#147 2005-10-24 10:50:34

agnes_13
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Chyba wszystkie tak mamy...... :oops:


Agnes

Offline

 

#148 2005-10-24 15:12:31

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

I potem można mówić o tym, że się przeżyło miłość tragiczną i nieodwzajemnioną big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#149 2005-10-24 17:44:50

agnes_13
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

big_smile big_smile big_smile lol lol

I na starość będziemy miały co wspominać...... wink


Agnes

Offline

 

#150 2005-10-24 20:27:55

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Ekranizacja z Colinem Firthem i Jennifer Ehle

Oj będziemy: "Kochałam się kiedyś w przystojnym, tajemniczym Angliku. Ale on ożenił się z inną big_smile"


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB