Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#1576 2006-05-12 00:44:29

Gosia
Użytkownik

Re: N&S cd.

Milych snow big_smile

Offline

 

#1577 2006-05-12 00:45:06

Kaziuta
Użytkownik

Re: N&S cd.

Tobie również Margerytko

Offline

 

#1578 2006-05-12 01:21:52

GosiaJ
Użytkownik

Re: N&S cd.

Tobie również Margerytko

To ja na dobranoc powiem Wam, dziołszki, że przyjemnie jest po fanfiku zobaczyć tę pierwszą część clipu, co to go Gosia dziś wrzuciła, z Kylie w tle big_smile
Dobranoc smile


Thorntonmania... nieustające apogeum uzależnienia.

Offline

 

#1579 2006-05-12 06:23:39

basiek
Użytkownik

Re: N&S cd.

Gosieńko, to może nieśmiało zasugeruję byś mój mailik na stałe na takie paczuszki jak funficki dopisała lol monika51@interia.pl

:-) Moniko, dziś rano Cię dopisałam. Ach, ten Twój banner!!!
Poza tym jako chętne na "paczki od ciotki z Ameryki" ;-) zapisałam: Izka, Trzykrotkę, Naryę, Kaziutę, Monikę24, Ewę7, Aragonte, Kikę, Caiti, Miłosza, Gosię (to się rozumie samo przez się), i oczywiście naszą Mamę Przedłużoną, Ali :-) Aine, czy Ty też chcesz paczuszki?
Jeśli kogoś pominęłam, to może się tutaj dopisze z adresem?

mnie prosze dopisać!

Mnie też.

Offline

 

#1580 2006-05-12 06:27:09

basiek
Użytkownik

Re: N&S cd.

Sanjano, podziwiam Twoje samozaparcie. W poprzednim wątku jest chyba z 96 stron big_smile

Kikeczko, dzięki za mailka. Zostawiam sobie tą przyjemność na później :oops:

samozapacie ,samozaparciem ale ile przy tym przyjemności big_smile big_smile

Offline

 

#1581 2006-05-12 06:31:21

basiek
Użytkownik

Re: N&S cd.

Gosieńko J dzieki za wpis na listę big_smile
Musze zdobyć ten nowy kawałek , zeby zapomnieć o Panu Remoncie ( miał to zrobić w dwa dni a siedzi już 3 i to nie koniec. ) Zaraz oszaleję

Bo ten PAN to tak najczęściej ma.

Offline

 

#1582 2006-05-12 07:03:34

basiek
Użytkownik

Re: N&S cd.

O rany Wy tu same SOWY i po nocy najciekawsze rzeczy się dzieją .
Jako skowronek(wstaję o 4) rano mogę tylko poczytać .


Czekam na obiecaną przesyłkę z N&S . lol lol lol
Już nie mogę się doczekć,żeby "organoleptycznie " sprawdzić wszystkie
wasze zachwyty które mnie uzależniły od tego forum.

Chętnie odwdzięczę sie tym samym i przślę dalej ten środek odużający,jak go tylko dostaę.

Offline

 

#1583 2006-05-12 08:10:48

Kika
Użytkownik

Re: N&S cd.

witajcie...
też już go pochłonęłam....

„Nie sądzę, żebyś potrzebowała czegoś stamtąd. Prawda?”.

to zdanie to prawdziwy Tornthon.... słyszę te słowa wypowiedziane tym tonem co "nie potrzebujesz Henrysia, żeby mi wytłumaczyć"... wtedy... na stacji....
wink


gg 2775021

Offline

 

#1584 2006-05-12 08:11:19

Monika24
Użytkownik

Re: N&S cd.

Jestem na żywo po lekturze kolejnej porcji funficka .... ten nasz Jasio to prawdziwy znawca kobiet :oops:
A samo opowiadanko czyta się niczym prawdziwą poezję, te piękne opisy migoczącego i chwiejnego światła świec big_smile Chyba cały dzisiejszy dzień będę w takim rozanielonym nastroju. Dzięki GosiuJ wink


'Ilekroć oparłem się pokusie, było to piękne. Ilekroć pokusie uległem, było to stokroć piękniejsze' Heine

Offline

 

#1585 2006-05-12 08:52:06

basiek
Użytkownik

Re: N&S cd.

Dzięki KIKA za Część III dotarła big_smile big_smile lol

Czekam na wcześniejsze części.

Muszę pisać uważniej bo jak czytam te swoje palcówki to aż się :oops: :oops: :oops:
Sorki ale czasem palce nie nadążają za myślą .

Czy to można poprawić?

Offline

 

#1586 2006-05-12 09:30:40

Trzykrotka
Użytkownik

Re: N&S cd.

No tak, kolejna porcja rumieńców za mną.
Te ręczniki - zwróćcie uwagę - na pewno były z Malborough Mills wink
No i deklaracja Johna trochę mnie uspokoiła co do niego - już się obawiałam, że jak na człowieka dotychczas nie zajmującego się sprawami miłości to coś za duże doświadczenie on ma

Offline

 

#1587 2006-05-12 09:59:36

basiek
Użytkownik

Re: N&S cd.

"Możemy uczyć się razem..."

Będzie się działo oj będzie :oops: :oops: [/list]

Offline

 

#1588 2006-05-12 10:02:46

Kika
Użytkownik

Re: N&S cd.

No tak, kolejna porcja rumieńców za mną.
Te ręczniki - zwróćcie uwagę - na pewno były z Malborough Mills wink
No i deklaracja Johna trochę mnie uspokoiła co do niego - już się obawiałam, że jak na człowieka dotychczas nie zajmującego się sprawami miłości to coś za duże doświadczenie on ma

no oczywiście, że bawełniane z Malborough Mills .....
a propos doświadczenia.... to z jednej strony chciałam, aby miał doświadczenie... bo to bardzo przydatne jest.... a z drugiej nie..... och ta przewrotność kobieca.... roll
zobaczymy co będzie dalej to może bardziej mi się pogląd na doświadczenie wyklaruje.....

Sorki ale czasem palce nie nadążają za myślą .

Czy to można poprawić?

Basiu.... nad twoim postem jest taka chmurka a w niej słówko zmień.... jak je naciśniesz to możesz zmienić posta..... 8)


gg 2775021

Offline

 

#1589 2006-05-12 10:12:19

Kika
Użytkownik

Re: N&S cd.

Basiu.... już masz pierwsze dwie na poczcie..... życzę WIELKICH RUMIEŃCÓW.... lol


gg 2775021

Offline

 

#1590 2006-05-12 10:13:32

milosz
Użytkownik

Re: N&S cd.

ręczniki, ręcznikami ale ona miała na sobie bawełnianą bieliznę - fabryka nie upadnie smile

oj ja też już przeczytałam :oops:

a popatrzcie jak niewinnie zaczynali wink

http://img95.imageshack.us/img95/862/rka9ww.jpg


[img]http://img113.imageshack.us/img113/9518/windelwinnie21df3bg.gif[/img]

Offline

 

#1591 2006-05-12 10:18:58

Trzykrotka
Użytkownik

Re: N&S cd.

ręczniki, ręcznikami ale ona miała na sobie bawełnianą bieliznę - fabryka nie upadnie



No masz, trzeba dbać o swoje 15 tysięcy funtów dobrze ulokowanych big_smile

Offline

 

#1592 2006-05-12 10:20:16

Kaziuta
Użytkownik

Re: N&S cd.

A poza tym bielizna z bawełny jest bardzo zdrowa.

Offline

 

#1593 2006-05-12 10:26:36

Kika
Użytkownik

Re: N&S cd.

Ciekawe czy Edith przekonała się do bawełny.... a tak swoja drogą ciekawe co tam Margaretce powiedziała na temat swojej nocy poślubnej.... wink


gg 2775021

Offline

 

#1594 2006-05-12 10:30:30

Trzykrotka
Użytkownik

Re: N&S cd.

Własnie, ciekawe, co edith powiedziała Margaret! Biedulka mamy juz nie miała, która mogłaby ją oświecić: zamknij oczy i myśl o Anglii. Tak podobno robiło się to za czasów królowej Wiktorii.
W tym świetle Margaret i John są dość - hmmmm - ponadczasowi....

Offline

 

#1595 2006-05-12 10:32:52

Kika
Użytkownik

Re: N&S cd.

jest, jest... jako pierwszy na drugiej stronie pogaduchowni....
smile


gg 2775021

Offline

 

#1596 2006-05-12 10:33:19

aragonte
Użytkownik

Re: N&S cd.

ręczniki, ręcznikami ale ona miała na sobie bawełnianą bieliznę - fabryka nie upadnie smile

No masz, trzeba dbać o swoje 15 tysięcy funtów dobrze ulokowanych big_smile

W końcu to był tylko business (no i proposition wink )

GosiuJ, doczytałam dzisiaj i tak się rozmarzyłam przy biurku nad kawą, że... Ojej, chyba trzeba będzie myśli zacząć cenzurować lol
Dzięki! big_smile

Offline

 

#1597 2006-05-12 10:34:17

Monika24
Użytkownik

Re: N&S cd.

ręczniki, ręcznikami ale ona miała na sobie bawełnianą bieliznę - fabryka nie upadnie smile

oj ja też już przeczytałam :oops:

a popatrzcie jak niewinnie zaczynali wink

Ale ten pocałunek na stacji był porządną zapowiedzią co się może dalej dziać w ich alkowie lol

[URL=http://img89.imageshack.us/my.php?image=18556zn.jpg]http://img89.imageshack.us/img89/3286/18556zn.th.jpg[/URL]


'Ilekroć oparłem się pokusie, było to piękne. Ilekroć pokusie uległem, było to stokroć piękniejsze' Heine

Offline

 

#1598 2006-05-12 10:38:04

Trzykrotka
Użytkownik

Re: N&S cd.

Jak widać na załączonym obrazku big_smile
To prawda, całują się tak ładnie, że rzadko się coś takiego widzi na ekranie - i bardzo namiętnie, nie tylko estetycznie. To też rzadko chodzi w parze.

Offline

 

#1599 2006-05-12 10:39:45

Monika24
Użytkownik

Re: N&S cd.

Własnie, ciekawe, co edith powiedziała Margaret! Biedulka mamy juz nie miała, która mogłaby ją oświecić: zamknij oczy i myśl o Anglii. Tak podobno robiło się to za czasów królowej Wiktorii.
W tym świetle Margaret i John są dość - hmmmm - ponadczasowi....

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Edith wtajemniczającej Margaret w tajemnice sypialni lol


[URL=http://img91.imageshack.us/my.php?image=ende015le3pw.jpg]http://img91.imageshack.us/img91/7427/ende015le3pw.th.jpg[/URL]


'Ilekroć oparłem się pokusie, było to piękne. Ilekroć pokusie uległem, było to stokroć piękniejsze' Heine

Offline

 

#1600 2006-05-12 10:41:29

Trzykrotka
Użytkownik

Re: N&S cd.

A mnie się wydaje, że łatwiej było to załatwić między kochającymi się kuzynkami, młodymi dziewczynami. Same wiecie, że uświadomienie często przychodzi od koleżanek, nie od mamy.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB