Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#151 2006-05-09 14:36:10

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

No Caitrionko ujęłaś mnie tym zdaniem już całkowicie wink

"W tym filmie podoba mi się jeszcze Jack Davenport jako Norrington, pożadny facet z niego"

http://img152.imageshack.us/img152/6484/piracizkara9ty.png

big_smile Bo on fajny jest. Jako Norrington jest taki poważny, uczciwy no i ma fajny głos wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#152 2006-05-09 15:04:53

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Czy może znacie jakieś strony, gdzie byłyby ładne avatary z Jonnym w roli głównej?

Piraci:
http://dropa-xxheart.livejournal.com/1973.html
http://mata090680.livejournal.com/213244.html#cutid1
Johnny:
http://community.livejournal.com/xxflis … /6888.html
http://jadedicons.livejournal.com/34632.html

Moze coś ci się spodoba wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#153 2006-05-09 16:00:00

Gitka
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Caitrionko pooglądałam sobie te twoje avatary, ale fajne big_smile

http://img109.imageshack.us/img109/6166/johny9mo.png
http://img109.imageshack.us/img109/2458/depp9wk.png

Offline

 

#154 2006-05-09 18:45:57

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Giteczko, miałam kiedyś taka fajną stronkę z avatarkami Deppa, ale niestety nie mogę na nią ponownie trafić...
W tych co podałam jest kilka całkiem fajnych ikonek.

http://i5.photobucket.com/albums/y173/nialish_icons/4th%20May%202006/Johnny%20Depp/jd3.jpg http://i42.photobucket.com/albums/e331/FRicon/Johnny/Appearances/venice24.png http://i5.photobucket.com/albums/y173/nialish_icons/4th%20May%202006/Johnny%20Depp/jd2.jpg


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#155 2006-05-09 18:46:43

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Mogotko, znowu nic nie widzę tylko te czerwone krzyżyki... :?


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#156 2006-05-09 20:01:05

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Mogotko, znowu nic nie widzę tylko te czerwone krzyżyki... :?

a u mnie wszystko widać! nie wiem co jest grane, moze ci zwolnił net? 8O

Hmm... Nie zauważyłam, raczej działa ok.


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#157 2006-05-09 21:06:43

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka (Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest)

Widziałam tą scenę w trailerze lol lol lol


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#158 2006-05-09 21:08:05

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

http://potc.arwen-undomiel.com/jack.php

strona z której nic nie było widać;)

Dzięki wink big_smile


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#159 2006-05-10 10:30:08

Diana
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Dziewczyny, wiedziałam, że na Was zawsze mogę liczyć! big_smile
Tyle pięknych avatarów znalazłam, że miałam trudności z wyborem.


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#160 2006-05-10 11:20:02

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Dziewczyny, wiedziałam, że na Was zawsze mogę liczyć! big_smile
Tyle pięknych avatarów znalazłam, że miałam trudności z wyborem.

Ale wybrałaś baardzo fajny wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#161 2006-05-10 11:32:23

Diana
Użytkownik

Re: Johnny Depp

big_smile big_smile big_smile big_smile
W dodatku w tle widać morze!


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#162 2006-05-10 11:38:43

Gitka
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Diana masz przepiękny avatar- będę Cię wielbić i wypatrywać na forum wink

http://img72.imageshack.us/img72/6272/juzt4yt.gif

Offline

 

#164 2006-05-10 12:04:16

Diana
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Gitka, a ja chciałabym mieć kiedyś tak oryginalny avatar jak Twój albo Moniki24, bodajże. big_smile


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#165 2006-05-10 15:49:58

Jeanne
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Jack jak żywy Diano. big_smile


"Lasy były dokoła. I pożółkłe liście
Jak blade meteory przez półmrok spadały."

[img]http://img232.imageshack.us/img232/821/kjykpa8.jpg[/img]

Offline

 

#166 2006-05-10 17:56:21

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Johnny Depp

To ostatnie szczegolnie mi sie spodobalo big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#167 2006-05-10 20:19:01

Diana
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Coś mi się wydaje, że popędzę na drugą część "Piratów" musowo! A może nawet uda się pójść do kina z kochanymi forumowiczkami na jakimś zjaździku? :?: :?: Kto wie? wink


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#168 2006-05-10 21:11:05

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Caitri, ale to jest śWIETNY POMYSł!!!

Dziewczyny prawi każda z nas chce iść na ten film. Możemy się zorganizować. Premiera tuż tuż.


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#169 2006-05-10 21:52:14

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Caitri, ale to jest śWIETNY POMYSł!!!

Dziewczyny prawi każda z nas chce iść na ten film. Możemy się zorganizować. Premiera tuż tuż.

Hmm... Pomysł Diany jest całiem, całkiem. Przez co chciałam powiedzieć że jest świetny! Moze uda się cosik wykombinować wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#170 2006-05-10 22:05:19

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Kurde, zmieniacie te avatary i człowiek cały gupnie :evil: :evil:


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#171 2006-05-10 22:07:40

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Kurde, zmieniacie te avatary i człowiek cały gupnie :evil: :evil:

Hihi!! Ale Aine jest jeszcze cosik takiego jak nick nad avatarkiem wink tongue


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#172 2006-05-10 23:25:25

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Hihi!! Ale Aine jest jeszcze cosik takiego jak nick nad avatarkiem wink tongue

Eeee tam. Kukam sobie tylko na zdjątko - brodaty Colin - Alison, pomarszczony Colin - Caitri, Lizzy w koszulinie - Gosia, śliczny blondasek - Ania, itp.
A tutaj Depp (ktorego mialas kidyś w avatarkach big_smile)


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#173 2006-05-10 23:39:46

Caitriona
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Kukam sobie tylko na zdjątko - brodaty Colin - Alison, pomarszczony Colin - Caitri, Lizzy w koszulinie - Gosia, śliczny blondasek - Ania, itp.
A tutaj Depp (ktorego mialas kidyś w avatarkach big_smile)

Wiem, wiem. Też tak robię. Ale czasem to zawodne jest. Sama często zmieniam avatarki... Cóż zrobic, niestała jestem wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#174 2006-05-12 09:33:02

milosz
Użytkownik

Re: Johnny Depp


[img]http://img113.imageshack.us/img113/9518/windelwinnie21df3bg.gif[/img]

Offline

 

#175 2006-05-12 09:41:01

Gitka
Użytkownik

Re: Johnny Depp

Miłosz, fajna stronka.

http://img136.imageshack.us/img136/8850/savy9gj.jpg

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB