Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#1 2004-12-06 22:52:41

fringilla
Użytkownik

Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

No właśnie, poszukuje wersji z Kate Beckinsale. Widziałam ten film raz i
niewiele pamietam. Czy ktoś z Was ma i mogłaby mi przegrać, albo miałaby okazje nagarać (wiem że czasem leci ten film na kanale Hallmark, ale chyba dawno go nie było), albo wie gdzie można dostać lub ściągnąć? Chodzi mi oczywiście o wersję tłumaczoną, bo choć nieźle władam angielskim, to jednak nie na tyle dobrze, żeby czerpać 100% satysfakcji z oglądania filmu w wersji oryginalnej


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#2 2004-12-07 08:56:18

ula
Użytkownik

Re: Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

fringilla ja niestety nie mam tej wersji, ale możesz zobaczyć fotki z tego filmu w OK Holiday - to nowa gazetka w której od pierwszego numeru drukują fragmenty DiU, właśnie dzisiaj kupiłam i ubawiło mnie to, że pośród wersetów z Dumy powklejane są fotki z Emmy hi hi hi może by napisać do redakcji??!! wink

Offline

 

#3 2004-12-07 09:07:24

ula
Użytkownik

Re: Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

Fringilla przepraszam za moją ignorancję, ale dopiero teraz doczytałam, że w następnym numerze tej gazetki będzie dołączony właśnie ten film!!!

Offline

 

#4 2004-12-07 14:45:11

fringilla
Użytkownik

Re: Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

No proszę, jakby specjalnie na moje zyczenie. Ula, dzięki za informację, będę polować w kioskach.


Pozdr. Agata
gg 5739618

Offline

 

#5 2004-12-08 11:17:12

Loana
Użytkownik

Re: Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

Ale fajnie!!! Ula, podaj, kiedy ja mam szukać następnego numeru?? I co to dokładnie za gazeta??? W Empiku można kupić? Ja nic nie czytam, to się nie znam tongue
Pozdrawiam!


Jakieś pytanko do mnie? loana@go2.pl
http://joanna-loana.deviantart.com/

Offline

 

#6 2004-12-08 11:36:08

ula
Użytkownik

Re: Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

Loana, musisz szukać mniej więcej za dwa tygodnie bo tak się ukazuje.
Jest to nowa gazetka wczoraj kupiłam NR 1. Dwutygodnik ma nazwę "Okey Holiday", nic poza krzyzówkami i notkami o aktorach tam nie ma do czytania - no i fragmentów P&P of course wink kosztuje 5,95 zł i wątpię czy znajdziesz ją w EMPIK-u, raczej w kioskach "Kolportera"
http://www.amercom.com.pl/holiday.php na tej stronie możesz zobaczyć okładkę pierwszego numeru. Pozdrówka.

Offline

 

#7 2005-09-09 01:09:34

Anonymous
Gość

Re: Poszukuję Emmy z Kate Beckinsale

fringilla ja niestety nie mam tej wersji, ale możesz zobaczyć fotki z tego filmu w OK Holiday - to nowa gazetka w której od pierwszego numeru drukują fragmenty DiU, właśnie dzisiaj kupiłam i ubawiło mnie to, że pośród wersetów z Dumy powklejane są fotki z Emmy hi hi hi może by napisać do redakcji??!! wink

wink

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB