Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#201 2006-04-15 19:08:09

GosiaJ
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

babki polecam stronę z MESKIMI TYPAMI IDEALNYMI i punktacją za role;) nasz boski C. jest po roli Marka Darcego na 9 pozycji!!!
http://www.film.org.pl/prace/meskie_typy_idealne.html

Colin dziewiąty? Hańba! I jeszcze autorka pisze, że taki jak on nie zapewnia zwyżki adrenaliny?! Nie, nie mogę sie w święta denerwować!
W ogóle widać, że sie panie nie znają ;-) Gdzie MM, gdzie Clive Owen, gdzie Armitage wreszcie? Brad Pitt to mnie fascynował w tym filmie, jak smarkata byłam (chociaż film całkiem interesujący klimat miał).
A Sean Bean? Clooney?
:-)


Thorntonmania... nieustające apogeum uzależnienia.

Offline

 

#202 2006-04-15 19:10:26

GosiaJ
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Eeee, taki mydełkowaty ;-) Najbardziej to widac w kontraście z Clive'em Owenem w filmie "Bliżej" (a Owen jest tam bosko boski! :-)) Chociaż jako aktor całkiem niezły i na niektórych zdjęciach (szczególnie czarno-białych) dobrze wypada.


Thorntonmania... nieustające apogeum uzależnienia.

Offline

 

#203 2006-04-16 17:42:49

Admete
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Ja szalałąm ogólnie za całym serialem i bardzo lubiałm Willa Szkarłatnego w wykonaniu Ray'a Winstona, który potem cudnie zagrał w tej ostatniej wersji filmu o królu Arturze. I pamiętam, ze nie narzekałam tez na Jasona Conner'ego - nie był zły. Zagrał innego Robina - wychowanego w pańskim zamku, znającego świat pzoa Sherwood. Szeryf mógł go traktować jak banitę, ale nie mógł powiedzieć, że nie jest mu równy urodzeniem.

Nic nie będzie zapomniane...


“What makes us human is that we care--and because we care, we never stop trying,"

Commander Jeffrey Sinclair / Babylon 5

Offline

 

#204 2006-04-16 21:45:34

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Ech Robin... Ja ostatnio delektuje sie tym derialem. Już przeryczałam śmierc bruneta i niedługo pojawi się blondi (po świetach. A może już jutro?big_smile)


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#205 2006-04-16 23:48:51

milosz
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

A macie tutaj, wiem że tu są szalone panny i mężatki na punkcie owego wink


http://img379.imageshack.us/img379/9320/richardarmitage11md.jpg

mam nadzieję, że do drugiego Kazik się nie przyczepi wink

http://img379.imageshack.us/img379/1317/basen9mm.jpg


[img]http://img113.imageshack.us/img113/9518/windelwinnie21df3bg.gif[/img]

Offline

 

#206 2006-04-17 11:41:32

Gosia
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Chyba wole go ubranego wink

Offline

 

#207 2006-04-17 12:59:48

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Chyba wole go ubranego wink

Najlepiej pozapinanego po szyję, ze sztywnym kołnierzem big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#208 2006-04-17 13:00:54

Gosia
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Kolnierzyk moze byc lekko rozchylony wink big_smile

Offline

 

#209 2006-04-17 13:34:17

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Kolnierzyk moze byc lekko rozchylony wink big_smile

Noooo ewentualnie big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#210 2006-04-17 14:00:33

Narya
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Kolnierzyk moze byc lekko rozchylony wink big_smile

Noooo ewentualnie big_smile

Rozchylony jak najbardziej - bez krawata wink

Offline

 

#211 2006-04-17 14:07:43

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Rozchylony jak najbardziej - bez krawata wink

Hmmm. Rozchylony z krawatem wygladalby dosc kretynsko big_smile
Tyle zeby broń Boże niczego wiecej nie rozchylał!!!


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#212 2006-04-17 14:45:42

Monika24
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Kolnierzyk moze byc lekko rozchylony wink big_smile

Gosiu, chyba wiem o co Ci chodzi lol
http://img45.imageshack.us/img45/7804/cravatgone0bq4pn.jpg


'Ilekroć oparłem się pokusie, było to piękne. Ilekroć pokusie uległem, było to stokroć piękniejsze' Heine

Offline

 

#213 2006-04-17 15:18:25

Gosia
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Dokladnie o to big_smile

Offline

 

#214 2006-04-17 16:41:40

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

widziałyście pierwszą część "Kruka"?Benjamin Spicher

http://www.public.iastate.edu/~garden/films/crow11.jpg
[/img]

A w pierwszej czesci nie gral Brandon Lee?


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#215 2006-04-17 17:53:22

GosiaJ
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?


A w pierwszej czesci nie gral Brandon Lee?

Na moje oko (krzywe co prawda, ale zawsze ;-) to śp. Brandon Lee istotnie.


Thorntonmania... nieustające apogeum uzależnienia.

Offline

 

#216 2006-04-17 17:55:31

GosiaJ
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Chyba wole go ubranego wink

Ja też najbardziej lubię go na zdjęciu z rozchylonym kołnierzykiem, ale uważam, że tutaj też mu nie można niczego zarzucić. Gosiu, może przyda Ci się ta fotka, jak będziemy czytać kolejną część fanfika ;-)
Acha, sorry, ale na tym pierwszym zdjęciu w rozpiętej koszuli to mi przypomina Ivana i Delfina - wybacz, Thornton lol


Thorntonmania... nieustające apogeum uzależnienia.

Offline

 

#217 2006-04-17 18:17:48

Caitriona
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Acha, sorry, ale na tym pierwszym zdjęciu w rozpiętej koszuli to mi przypomina Ivana i Delfina - wybacz, Thornton lol

Jej, Gosia! lol lol Ale ja się przyjrzec to może trochę wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#218 2006-04-17 21:29:39

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

A wszystko jej czarne oczyyyyyy!!! E to chyba nie ten repertuar.
Majteczki w kropeczki... - to chyba też nie to.
Mam!!!
Czarne oczy widze czarne oczyyy!!!

Podobieństwo duże big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#219 2006-04-17 21:39:06

Gosia
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Ja nie widze zadnego, ale.... moze jestem zaslepiona wink

Offline

 

#220 2006-04-17 21:47:39

Caitriona
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Bo chodzi o same zdjęcie, pozę i tą koszulę wink


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#221 2006-04-17 21:52:13

Gosia
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Moze i tak .. brrrrrr....

Offline

 

#222 2006-04-17 21:55:29

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Caitri coz to za "janijoła" masz w avatarku?
Zamieniłaś diabelskiego Deppa?


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#223 2006-04-17 22:01:27

Caitriona
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Ano diabelskiego(? big_smile ) Deppa zmieniłam i teraz mam w avatarku fragment obrazu: Wiosna Pierre-Auguste Cot. Jest to jeden z moich ukochanych obrazów.


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#224 2006-04-18 10:30:03

Diana
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

Dzięki, Migotko, za tak obszerne przedstawienie sylwetki tego aktora. Pamiętam, że kiedyś przypadkiem natrafiłam na fragment filmu "Kruk" (tylko fragment, bo kaseta się skończyła) i tak króciutka rzecz zrobiła na mnie duże wrażenie. Zwłaszcza, jak się dowiedziałam o tych wszystkich zajściach na planie filmu.


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#225 2006-04-18 10:42:52

GosiaJ
Użytkownik

Re: Jeśli nie Colin, to kto?

A wszystko jej czarne oczyyyyyy!!! E to chyba nie ten repertuar.
Majteczki w kropeczki... - to chyba też nie to.
Mam!!!
Czarne oczy widze czarne oczyyy!!!
Podobieństwo duże big_smile

... ich nie przeoczysz, wiem, że nieeeeeee! ;-) I goła klata na jakiejś Eurowizji - pamiętam, że oglądałyśmy ten występ na babskiej imprezie i wyłyśmy ze śmiechu. No ale już przestanę obrażać Rysia, bo mnie dziewczyny do wątku o N&S nie wpuszczą. Tylko na tym zdjęciu jak Ivan wygląda - pewnie to wina fotografa :-)

Co do Brandona - pierwszy "Kruk" bardzo mi się podobał, był taki mroczny, miał niesamowity klimat. Kolejne były już tylko odgrzewaniem pomysłu.


Thorntonmania... nieustające apogeum uzależnienia.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB