Ogród Jane Austen

Strona poświecona Jane Austen

Nie jesteś zalogowany.

Ogłoszenie

#26 2006-02-08 21:34:52

Gosia
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Dziekuje za info o tym wywiadzie Bridget z Colinem.
Bylam na "W pogoni.." w kinie, wiec nie znalam dodatkow zamieszczonych w wersji DVD.
Znalazlam jednak ten wywiad w necie na stronie:
http://www.firth.com/teor_gal9.html
Ubawilam sie setnie. AineNiRigani - dzieki za tlumaczenie

Pozdrawiam
Gosia

Offline

 

#27 2006-02-09 00:11:05

Caitriona
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Znalazlam jednak ten wywiad w necie na stronie:
http://www.firth.com/teor_gal9.html
Ubawilam sie setnie. AineNiRigani - dzieki za tlumaczenie

Dołączam się do podziękowań dla Aine - nieźle się uśmiałam smile
I dziekuję również Tobie za namiary na wywiad - kolejny raz się uśmiałam smile


The person, be it gentlemen or lady, who has not pleasure in a good novel, must be intolerably stupid - Northanger Abbey

Offline

 

#28 2006-02-09 12:48:09

Diana
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Cudowny wywiad, cudowne tłumaczenie, rozkleiłam się... smile


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#29 2006-02-09 12:57:57

Gosia
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

I jeszcze te zabawne komentarze Aine big_smile

Offline

 

#30 2006-02-09 21:18:14

Gosia
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

A co do samego wywiadu, ciekawe ktore to byly sceny, w ktorych mial takie zapiski w scenariuszu wink

Offline

 

#31 2006-02-09 21:23:54

Diana
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Rzeczywiście, trzeba jeszcze raz uważnie obejrzeć serial i się poprzyglądać! big_smile


Czym jest życie- snem jedynie...
GG: 9031506

Offline

 

#32 2006-02-09 21:33:57

Gosia
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Tylko pamietaj, ze pokazywali wtedy ujecia twarzy big_smile

Szkoda, ze tak zawsze dociekliwa Bridget o to go juz nie zapytala...

Offline

 

#33 2006-02-09 21:47:25

angelix
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Gdzieś czytałam ,że chodzi o scenę , gdzie Lizzy udaje się do swojej chorej siostry i wychodzi zza krzewów i właśnie nieoczekiwanie napotyka Darciego. On ma właśnie jakąś taką dziwną minkę big_smile big_smile , ..........jak się dobrze przyjrzć lol lol

Offline

 

#34 2006-02-09 21:55:04

Gosia
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Dziwna minke powiadasz ...
Nie przewidzialabym, ze to moze chodzic o te wlasnie scene. Trzeba sie bedzie przyjrzec ...
Wlasnie ogladnelam, no jest w tej scenie taki jakis napiety wink ale zeby to bylo zaraz "to"??? big_smile

Offline

 

#35 2006-04-20 20:39:49

otherwaymistercollins
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Wywiad rzeczywiście świetny. Tylko dlaczego Bridget pyta czy to prawda ze w scenariuszu do Dumy był zapis: "Wyobraź sobie że MARK Darcy ma erekcje"??? Przecież w Dumie tylko Fitzwilliam mógł ją mieć big_smile

Offline

 

#36 2006-04-20 20:40:16

bezpaznokcianka
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

AAAAA! Nawet nie wiedzialam, ze nakrecili te scene... no coz.. jestem widocznie opozniona w rozwoju i tyle. Mysle se - co za wariatka z tej Bridget... ale w sumie ktora z nas nie zachowywala by sie podobnie, gdyby tylko miala sposobnosc pogadac z Colinem i uscisnac mu dlon!
Ale w sumie Otherwaymistercollins slusznie zauwazyla, ze Bridget mowi MARK DARCY, kiedy w P&P to byl jak wszystkie wiemy Fitzwilliam...

Offline

 

#37 2006-08-18 00:01:12

Lizzy
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Kochani,czy ktoś z was mógłby mi udostepnić dodatki z obu części Dziennika Bridget Jones?? :?: big_smile


Liz

Offline

 

#38 2006-08-18 20:11:57

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

zobacze co da się zrobić... big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#39 2006-08-19 11:56:47

Lizzy
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

było by wspaniale jakby sie dało :-) big_smile wink


Liz

Offline

 

#40 2006-12-24 10:34:29

maliva
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Witam wszystkich. Jestem tu nowa, ale czuje się już jakbyście były moimi bliskimi kumpelami. Do momentu kiedy wpadłam na tą stronkę myślałam, że jestem w moim uwielbieniu Colina sama (albo przynajmniej jedną z nielicznych) a tu proszę... Okazuje się że ze mną wszystko jest jednak OK, że nie tylko ja powtarzam niektóre sceny z "Bridget Jones" czy "DiU" po kilka razy, zaczęłam śledzić jego filmografię i kupować z nim filmy... że nie tylko ja zachwycam się dołkami w policzkach, minkami i roztapiającymi moje serce pięknymi, brązywymi oczami. On jest taki rozbrajający, że nie wiadomo jak to opisać... W każdym razie jestem Wam bardzo wdzięczna za te wszystkie linki, które podajecie. Dzięki nim mogłam wiele nowych i fajnych rzeczy zobaczyć (jak np ten wywiad Bridget z Colinem - jest po prostu rewelacyjny - jaki on jest słodki!). Mam nadzieję, że mi też uda się Wam kiedyś coś fajnego podesłać... Pozdr

Offline

 

#41 2006-12-24 14:31:43

Vasco
Administrator

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Wiesz, nie wszyscy tutaj zachwycają się akurat dołeczkami aktorów, nawet tak dobrych jak CF wink))

PS. Witaj tutaj!

Offline

 

#42 2006-12-24 16:03:25

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

ja tasm się zachwycam piegami Tobika, albo seplenieniem Upiorka big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#43 2006-12-24 18:55:46

maliva
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

wiem wiem, troszkę już Was poznałam smile
a to była taka malutka charakterystyka o mnie-to co nasunęło mi się najszybciej

Offline

 

#44 2006-12-25 20:06:48

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

no tak - od czegoś trzeba zacząć.
ja wielokrotnie powtarzałam i powtarzam, że nie jestem kapłanką boskiego C, aczkolwiek w Valmoncie jest taki, ze majtki ściągam przez głowę big_smile Li i jedynie tam big_smile


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#45 2006-12-25 20:23:48

Vasco
Administrator

Offline

 

#46 2006-12-26 02:51:38

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

się wypsło? big_smile
Ale on tam naprawdę wygląda tak, że ojej. Darcy przy Valmoncie to taki cocker spaniel z miną boksera.


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#47 2006-12-27 09:09:39

Marija
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Vasco napisał:

Wiesz, nie wszyscy tutaj zachwycają się akurat dołeczkami aktorów, nawet tak dobrych jak CF wink))

Vasco, Ty jakiś dziwny jesteś.....big_smilebig_smile

Offline

 

#48 2006-12-28 14:01:28

Dione
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

Bo Vasco pewnie bardziej się zachwyca oczkami Keiry lub Jennifer big_smile


Mój chłopak się właśnie ożenił....

Offline

 

#49 2006-12-29 02:14:32

AineNiRigani
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

A skąd wiesz? Może pana Collinsa? tongue


Nawet kojot na kamieniu może dostać wilka...
http://swiataine.blogspot.com/

Offline

 

#50 2006-12-29 10:31:12

Dione
Użytkownik

Re: Wywiad z Colinem Firthem

AineNiRigani napisał:

A skąd wiesz? Może pana Collinsa? tongue

O tak zły gust, to go nie posądzam lol


Mój chłopak się właśnie ożenił....

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB